• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
iPaper
No Result
View All Result

Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023

28/02/2025
σε ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023
Share on FacebookShare on Twitter


«Αν είχε ολοκληρωθεί η σύμβαση 717, πιθανότατα δεν θα είχε γίνει το δυστύχημα», ανέφερε ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), Χρήστος Παπαδημητρίου.

«Ήταν ένας από τους συμβάλλοντες παράγοντες η μη ολοκλήρωση της 717», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ενώ απαντώντας για την ασφάλεια των τρένων σήμερα, δήλωσε:

«Ο σιδηρόδρομος γενικά παγκοσμίως είναι το ασφαλέστερο από τα μέσα μεταφοράς, ξεκινάμε από αυτό. Δεύτερον, ο σιδηρόδρομος σήμερα είναι ασφαλέστερος από ό,τι ήταν το 2023, που όπως αποδεικνύεται δεν ήταν ασφαλής. Τρίτον, ο σιδηρόδρομος ακόμη και σήμερα πρέπει να βελτιωθεί, για αυτό βγάλαμε 17 συστάσεις, η πλειοψηφία εκ των οποίων απευθύνεται σε ελληνικούς παράγοντες. Αν εφαρμοστούν οι συστάσεις, ο σιδηρόδρομος θα είναι ασφαλής. Δεν είναι στο επιθυμητό ακόμα επίπεδο ασφάλειας».

«Υποστελεχωμένη η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή»
Ερωτηθείς για το αν πριν 2 χρόνια έπρεπε να λειτουργούν τα τρένα, ο κ. Παπαδημητρίου απάντησε ότι «τότε θα έπρεπε να διορθωθούν επειγόντως κάποια πράγματα, καθώς τα τρένα όπως λειτουργούσαν, ήταν λάθος ότι λειτουργούσαν, εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι ήταν επικίνδυνα».

«Η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή, περιγράφεται στο πόρισμα πόσο υποστελεχωμένη είναι, είχε 3 άτομα στον τομέα της ασφάλειας να κάνουν όλη αυτήν τη δουλειά. Πιστοποιητικά ασφαλείας δεν έδινε μόνο η ΡΑΣ, έδινε και ο ίδιος ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων, με στοιχεία που δίναμε εμείς, αλλά και με ανοιχτά σημεία και πενταετές πιστοποιητικό.

Δεν μπορείς να δίνεις σε κάποιον τέτοιο πιστοποιητικό και να του λες ότι πρέπει να φτιάξει αυτά χωρίς σαφές χρονικό περιθώριο. Είναι δηλαδή πολυεπίπεδες οι αβελτηρίες του συστήματος που άφησαν αυτό το φρικτό δυστύχημα να συμβεί, ακόμη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι:

«Εμείς κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε σαν Οργανισμός, χωρίς να έχουμε 15 πραγματογνώμονες, δεν είχαμε 25 άτομα προσωπικό. Ήταν 3 διερευνητές, δυο εξειδικευμένοι δηλαδή κι ένας ανειδίκευτος, και δυο στελέχη του ΕΡΑ, όπου οι άνθρωποι δούλεψαν νυχθημερόν για έναν χρόνο να βγάλουν την ακτινογραφία του ελληνικού σιδηροδρόμου, για να μπορέσουμε να δώσουμε μια εξήγηση που την οφείλουμε σε όλους και να βελτιώσουμε το σύστημα. Αυτή είναι η δουλειά μας, να μη σκοτωθεί ούτε ένας άνθρωπος στους σιδηροδρόμους».

Ως προς το άγνωστο υλικό που αναφέρεται στο πόρισμα, ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ τόνισε πως υπήρξε ανάφλεξη, άρα είναι δύσκολο να διαπιστωθεί ποια ήταν αυτή η ουσία. «Και η αλλοίωση εκεί στον χώρο και η καθυστέρηση των δειγμάτων να περισυλλεγούν συνέβαλαν στο να μην έχουμε εικόνα», είπε.



Tags: ΕΟΔΑΣΑΑΜΤΕΜΠΗΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διάλογος Ελλάδας–Λιβύης για την ΑΟΖ: Ένα κρίσιμο βήμα με αβέβαιη κατάληξη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Διάλογος Ελλάδας–Λιβύης για την ΑΟΖ: Ένα κρίσιμο βήμα με αβέβαιη κατάληξη

18/09/2025
Μητσοτάκης: Η αμφισβήτηση των θεσμών κρύβει κινδύνους
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Λήμνο σήμερα ο Μητσοτάκης: Επενδύει στην άμεση επικοινωνία με τους πολίτες

18/09/2025
Κ. Τσουκαλάς: “Ο κ. Μαρινάκης συνεχίζει να είναι στον κόσμο του”
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΠΑΣΟΚ: Οι εκλογές και η πολιτική αλλαγή είναι μονόδρομος

17/09/2025
Κυρ. Μητσοτάκης: “Εκλογές την άνοιξη του 27 – Δεν αλλάζω τους κανόνες του παιχνιδιού εν κινήσει”
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κυρ. Μητσοτάκης: “Εκλογές την άνοιξη του 27 – Δεν αλλάζω τους κανόνες του παιχνιδιού εν κινήσει”

17/09/2025
Από τις 8 Μαΐου έως και τις 16 Μαΐου οι αιτήσεις για χορήγηση κατ’ εξαίρεση μετεγγραφών/μετακινήσεων φοιτητών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κόντρα του Υπουργείο Παιδείας με το ΠΑΣΟΚ για τα μη κρατικά πανεπιστήμια

17/09/2025
Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή έχει τον χαμηλότερο πληθωρισμό μεταξύ των χωρών της Ευρωζώνης
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Απλοποιείται η διαδικασία ενημέρωσης τιμών στο παρατηρητήριο καυσίμων

17/09/2025
Η Λ. Μενδώνη για την απώλεια της Κ. Γιουλάκη
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Λ. Μενδώνη, στη Βουλή: Η ένταξη της Κνωσσού στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO σημαίνει άρτιος αρχαιολογικός χώρος

17/09/2025
Αλβανία: Τα αποτελέσματα των εκλογών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΝΕΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ: Στο 29% η Ν.Δ. – Εννέα κόμματα πάνω από το 3%

17/09/2025
Νέα φάση συζητήσεων Ελλάδας με Λιβύη – Στο επίκεντρο η ΑΟΖ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα φάση συζητήσεων Ελλάδας με Λιβύη – Στο επίκεντρο η ΑΟΖ

17/09/2025

THE GAME CHANGER

Ανέστης Γερονικολάκης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ iPAPER ONLINE

Aρ.Φύλλου #020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Έρχονται νέες αποκαλύψεις στην υπόθεση των πέντε νεκρών βρεφών στην Αμαλιάδα
ΕΛΛΑΔΑ

Υπόθεση Μουρτζούκου: Το Ανθρωποκτονιών «ξεκλειδώνει» τα μυστικά τριών κινητών – Νέος γύρος καταθέσεων και αποκαλύψεων

by iPaper
18/09/2025
0

...

Read moreDetails

Διάλογος Ελλάδας–Λιβύης για την ΑΟΖ: Ένα κρίσιμο βήμα με αβέβαιη κατάληξη

«Μαύρο» στην εκπομπή του παρουσιαστή Τζίμι Κίμελ μετά από σχόλια για τον Τσάρλι Κερκ

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
iPaper

Χρήσιμα

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Newsletter

Newsletter
*

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved