• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
iPaper
No Result
View All Result

Ν. Χαρδαλιάς: «Η διπλή βράβευση της Περιφέρειας Αττικής στα Travel Marketing Awards αποδεικνύει ότι η στρατηγική εξωστρέφειας αποδίδει καρπούς»

Η διάκριση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής για την τουριστική προβολή της Αττικής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών

14/05/2025
σε ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ν. Χαρδαλιάς: “Η Αττική αξίζει σύγχρονες και ασφαλείς μετακινήσεις” (vid)
Share on FacebookShare on Twitter

“Η στρατηγική εξωστρέφειας και προβολής της Περιφέρειας Αττικής επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά την αποτελεσματικότητά της, καθώς η digital χριστουγεννιάτικη καμπάνια της απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα Travel Markering Awards, έναν από τους πιο καταξιωμένους διεθνείς θεσμούς στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Αττικής.

Ειδικότερα, απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best International Campaign» και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Multi – Channel Campaign».

Η βραβευμένη καμπάνια προβολής της εορταστικής Αθήνας ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και διήρκεσε έως τις 31 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνοντας σειρά διαφημιστικών δράσεων στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Σουηδία, τόσο μέσω τηλεοπτικών σποτ όσο και με στοχευμένη ψηφιακή προβολή και φυσική παρουσία σε δημόσιους χώρους υψηλής επισκεψιμότητας — όπως σταθμοί μετρό, εμπορικά κέντρα και θεματικά σημεία σε μεγάλες πόλεις των παραπάνω χωρών της βόρειας Ευρώπης που χαρακτηρίζονται ως δυναμικές αγορές με επισκέπτες υψηλού εισοδήματος.

Η καμπάνια μετέφερε τη γιορτινή ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και ευρύτερα της Αττικής, προβάλλοντας τις πλούσιες εικόνες και εμπειρίες της περιοχής με επίκεντρο το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως, το οποίο αποτέλεσε σημείο αναφοράς για μικρούς και μεγάλους επισκέπτες κατά την εορταστική περίοδο.

Η διάκριση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής για την τουριστική προβολή της Αττικής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών. Υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού ως καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι η πρώτη στην Ελλάδα που προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), μέσω του Αναπτυξιακού της Οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.», ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη δομημένη τουριστική της στρατηγική σε όλα τα επίπεδα.

Με αφορμή τη βράβευση, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, δήλωσε ότι: «Η διπλή αυτή διεθνής διάκριση για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να προβάλλουμε συστηματικά και στοχευμένα τη Μητροπολιτική Αττική μας ως ελκυστικό προορισμό, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία και στην ανάδειξη της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς του τόπου μας. Μέσα από μία καλά σχεδιασμένη πολιτική και με πολύ προσεκτικά βήματα συνεχίζουμε να αναδεικνύουμε τα μοναδικά στρατηγικά πλεονεκτήματα της πρωτεύουσας Περιφέρειας της χώρας, της «Greater Athens Region». Η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλους τους συνεργάτες μας και είναι ακόμη ένα βήμα προς την υλοποίηση του στόχου μας: μια Αττική που θα πρωταγωνιστεί διεθνώς, δημιουργώντας ανάπτυξη και ευημερία για όλους».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Νέας Μητροπολιτικής Αττικής Α.Ε. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε ότι: «Η βράβευση της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής από τα Travel Markering Awards είναι μια σημαντική αναγνώριση της συστηματικής δουλειάς που γίνεται στον τομέα του τουρισμού συνολικά στην Αττική. Είναι μια επιβράβευση για όλους όσους εργάστηκαν για να βγει ένα τόσο αξιόλογο αποτέλεσμα τους οποίους και ευχαριστώ από καρδιάς».

Η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει δυναμικά τη στρατηγική προβολής της, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα που προσφέρει η σύγχρονη επικοινωνία για την ανάδειξη της περιοχής στο παγκόσμιο τουριστικό στερέωμα.

Τι είναι τα Travel Marketing Awards

Αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς θεσμούς που αναγνωρίζουν την αριστεία στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ. Διοργανώνονται από το CIM Travel Group, τομέα του Chartered Institute of Marketing (CIM), και από το 2009 έχουν καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για την προβολή και επιβράβευση των πιο καινοτόμων, δημιουργικών και αποτελεσματικών καμπανιών στον χώρο του ταξιδιωτικού και τουριστικού μάρκετινγκ.

Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από μια επιτροπή ανώτερων στελεχών του μάρκετινγκ, με βάση την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Οι νικητές αναδεικνύονται μέσα από μια αυστηρή διαδικασία επιλογής, που διασφαλίζει ότι μόνο οι κορυφαίες δραστηριότητες αναγνωρίζονται.

Tags: ΒΡΑΒΕΙΟΝΙΚΟΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εν Οίκω… Εν Δήμω: Αποκαλύψεις, παρασκήνιο και άγνωστες ιστορίες τοπικής αυτοδιοίκησης (23/08/25)
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Εν Οίκω… Εν Δήμω: Αποκαλύψεις, παρασκήνιο και άγνωστες ιστορίες τοπικής αυτοδιοίκησης (23/08/25)

23/08/2025
Πολυδύναμα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων – Ένας σύμμαχος για τους κατοίκους σε κάθε γειτονιά
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Πολυδύναμα Δημοτικά Ιατρεία του Δήμου Αθηναίων – Ένας σύμμαχος για τους κατοίκους σε κάθε γειτονιά

23/08/2025
Χαρδαλιάς: Η προστασία των πολιτών και των φυσικών πόρων της Αττικής, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Νίκος Χαρδαλιάς: Η ενίσχυση της προσβασιμότητας στα πανεπιστημιακά ιδρύματα της Αττικής, αποτελεί βασικό καθήκον μας προς το άξιο επιστημονικό προσωπικό που θα διαμορφώσει το μέλλον της πατρίδας

21/08/2025
Νότια Κέρκυρα: Από το ποτήρι… στο χαστούκι – Ο Δήμαρχος Γ. Καββαδίας επιτέθηκε στη σύζυγο του πρώην Δημάρχου Α. Σαγιά!
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Νότια Κέρκυρα: Από το ποτήρι… στο χαστούκι – Ο Δήμαρχος Γ. Καββαδίας επιτέθηκε στη σύζυγο του πρώην Δημάρχου Α. Σαγιά!

18/08/2025
Απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων καρτοτηλεφώνων από τα πεζοδρόμια της Αθήνας
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Απομάκρυνση των εγκαταλελειμμένων καρτοτηλεφώνων από τα πεζοδρόμια της Αθήνας

18/08/2025
Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης: Σχέδιο δράσης και νέα επιτροπή για την ισότητα των Φύλων
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δήμος Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης: Σχέδιο δράσης και νέα επιτροπή για την ισότητα των Φύλων

18/08/2025
Πολίτης επιτέθηκε με γροθιές σε υπάλληλο καθαριότητας στα Ιωάννινα- βίντεο
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Πολίτης επιτέθηκε με γροθιές σε υπάλληλο καθαριότητας στα Ιωάννινα- βίντεο

13/08/2025
Ασφαλτοστρώσεων συνέχεια στο Δήμο Αμαρουσίου
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ασφαλτοστρώσεων συνέχεια στο Δήμο Αμαρουσίου

11/08/2025
Νέο καδοπλυντήριο στο Δήμο Περάματος – Το βίντεο του Δημάρχου
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Νέο καδοπλυντήριο στο Δήμο Περάματος – Το βίντεο του Δημάρχου

11/08/2025

THE GAME CHANGER

Ανέστης Γερονικολάκης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ iPAPER ONLINE

Aρ.Φύλλου #020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Παρατηρητήριο εξουσίας: Μέτρ στα Κατεχόμενα ο πρώην
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παρατηρητήριο εξουσίας: Μέτρ στα Κατεχόμενα ο πρώην

by iPaper
24/08/2025
0

...

Read moreDetails

Παρατηρητήριο εξουσίας: Δυσαρέσκεια για τον Νεοδημοκράτη δήμαρχο

Πολύ υψηλός κίνδυνος πυρκαγιάς σήμερα σε Ρόδο, Σάμο και Ικαρία

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
iPaper

Χρήσιμα

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Newsletter

Newsletter
*

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved