• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
iPaper
No Result
View All Result

Ν. Χαρδαλιάς: «Η διπλή βράβευση της Περιφέρειας Αττικής στα Travel Marketing Awards αποδεικνύει ότι η στρατηγική εξωστρέφειας αποδίδει καρπούς»

Η διάκριση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής για την τουριστική προβολή της Αττικής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών

14/05/2025
σε ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ν. Χαρδαλιάς: “Η Αττική αξίζει σύγχρονες και ασφαλείς μετακινήσεις” (vid)
Share on FacebookShare on Twitter

“Η στρατηγική εξωστρέφειας και προβολής της Περιφέρειας Αττικής επιβεβαιώνει για ακόμη μία φορά την αποτελεσματικότητά της, καθώς η digital χριστουγεννιάτικη καμπάνια της απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα Travel Markering Awards, έναν από τους πιο καταξιωμένους διεθνείς θεσμούς στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Περιφέρεια Αττικής.

Ειδικότερα, απέσπασε το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best International Campaign» και το Silver βραβείο στην κατηγορία «Best Digital Multi – Channel Campaign».

Η βραβευμένη καμπάνια προβολής της εορταστικής Αθήνας ξεκίνησε στις 25 Νοεμβρίου και διήρκεσε έως τις 31 Δεκεμβρίου, περιλαμβάνοντας σειρά διαφημιστικών δράσεων στη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία και τη Σουηδία, τόσο μέσω τηλεοπτικών σποτ όσο και με στοχευμένη ψηφιακή προβολή και φυσική παρουσία σε δημόσιους χώρους υψηλής επισκεψιμότητας — όπως σταθμοί μετρό, εμπορικά κέντρα και θεματικά σημεία σε μεγάλες πόλεις των παραπάνω χωρών της βόρειας Ευρώπης που χαρακτηρίζονται ως δυναμικές αγορές με επισκέπτες υψηλού εισοδήματος.

Η καμπάνια μετέφερε τη γιορτινή ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας και ευρύτερα της Αττικής, προβάλλοντας τις πλούσιες εικόνες και εμπειρίες της περιοχής με επίκεντρο το Χριστουγεννιάτικο Χωριό στο Πεδίον του Άρεως, το οποίο αποτέλεσε σημείο αναφοράς για μικρούς και μεγάλους επισκέπτες κατά την εορταστική περίοδο.

Η διάκριση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής της Περιφέρειας Αττικής για την τουριστική προβολή της Αττικής ως ενός σύγχρονου, πολυθεματικού και ελκυστικού προορισμού 365 ημερών. Υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, με στόχο την ανάδειξη του τουρισμού ως καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη και την ευημερία των πολιτών.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η Περιφέρεια Αττικής είναι η πρώτη στην Ελλάδα που προχώρησε στη σύσταση Οργανισμού Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (DMMO), μέσω του Αναπτυξιακού της Οργανισμού «Νέα Μητροπολιτική Αττική Α.Ε.», ενισχύοντας με αυτό τον τρόπο τη δομημένη τουριστική της στρατηγική σε όλα τα επίπεδα.

Με αφορμή τη βράβευση, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Νίκος Χαρδαλιάς, δήλωσε ότι: «Η διπλή αυτή διεθνής διάκριση για τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Περιφέρειας Αττικής αποτελεί επιβεβαίωση της στρατηγικής μας να προβάλλουμε συστηματικά και στοχευμένα τη Μητροπολιτική Αττική μας ως ελκυστικό προορισμό, όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Επενδύουμε διαρκώς στην εξωστρέφεια, στην καινοτομία και στην ανάδειξη της πολιτιστικής και φυσικής κληρονομιάς του τόπου μας. Μέσα από μία καλά σχεδιασμένη πολιτική και με πολύ προσεκτικά βήματα συνεχίζουμε να αναδεικνύουμε τα μοναδικά στρατηγικά πλεονεκτήματα της πρωτεύουσας Περιφέρειας της χώρας, της «Greater Athens Region». Η επιτυχία αυτή ανήκει σε όλους τους συνεργάτες μας και είναι ακόμη ένα βήμα προς την υλοποίηση του στόχου μας: μια Αττική που θα πρωταγωνιστεί διεθνώς, δημιουργώντας ανάπτυξη και ευημερία για όλους».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Νέας Μητροπολιτικής Αττικής Α.Ε. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε ότι: «Η βράβευση της Χριστουγεννιάτικης καμπάνιας της Περιφέρειας Αττικής από τα Travel Markering Awards είναι μια σημαντική αναγνώριση της συστηματικής δουλειάς που γίνεται στον τομέα του τουρισμού συνολικά στην Αττική. Είναι μια επιβράβευση για όλους όσους εργάστηκαν για να βγει ένα τόσο αξιόλογο αποτέλεσμα τους οποίους και ευχαριστώ από καρδιάς».

Η Περιφέρεια Αττικής θα συνεχίσει δυναμικά τη στρατηγική προβολής της, αξιοποιώντας κάθε δυνατότητα που προσφέρει η σύγχρονη επικοινωνία για την ανάδειξη της περιοχής στο παγκόσμιο τουριστικό στερέωμα.

Τι είναι τα Travel Marketing Awards

Αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους διεθνείς θεσμούς που αναγνωρίζουν την αριστεία στον τομέα του τουριστικού μάρκετινγκ. Διοργανώνονται από το CIM Travel Group, τομέα του Chartered Institute of Marketing (CIM), και από το 2009 έχουν καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς για την προβολή και επιβράβευση των πιο καινοτόμων, δημιουργικών και αποτελεσματικών καμπανιών στον χώρο του ταξιδιωτικού και τουριστικού μάρκετινγκ.

Οι υποψηφιότητες αξιολογούνται από μια επιτροπή ανώτερων στελεχών του μάρκετινγκ, με βάση την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα των καμπανιών. Οι νικητές αναδεικνύονται μέσα από μια αυστηρή διαδικασία επιλογής, που διασφαλίζει ότι μόνο οι κορυφαίες δραστηριότητες αναγνωρίζονται.

Tags: ΒΡΑΒΕΙΟΝΙΚΟΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ν. Μπάμπαλος: “Η ασφάλεια των παιδιών μας είναι προτεραιότητα”
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ν. Μπάμπαλος: “Η ασφάλεια των παιδιών μας είναι προτεραιότητα”

14/05/2025
105 χρόνια από την απελευθέρωση της Θράκης – Παρελάσεις και εκδηλώσεις μνήμης παρουσία Κακλαμάνη
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

105 χρόνια από την απελευθέρωση της Θράκης – Παρελάσεις και εκδηλώσεις μνήμης παρουσία Κακλαμάνη

14/05/2025
Σε εξέλιξη οι διανοίξεις οδών στο Πολύδροσο στο Δήμο Αμαρουσίου
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Σε εξέλιξη οι διανοίξεις οδών στο Πολύδροσο στο Δήμο Αμαρουσίου

13/05/2025
Α. Δρίκος: “Καθοριστική παρέμβαση για την ασφάλεια των μαθητών μας”
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Α. Δρίκος: “Καθοριστική παρέμβαση για την ασφάλεια των μαθητών μας”

13/05/2025
Ν. Χαρδαλιάς: Στόχος μας ο Πειραιάς να γίνει το κορυφαίο λιμάνι της Νοτιοανατολικής Ευρώπης
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ν. Χαρδαλιάς: Στόχος μας ο Πειραιάς να γίνει το κορυφαίο λιμάνι της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

13/05/2025
Παρεμβάσεις αναβάθμισης σε σχολικές μονάδες του Παλαιού Φαλήρου
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Παρεμβάσεις αναβάθμισης σε σχολικές μονάδες του Παλαιού Φαλήρου

12/05/2025
Ν. Χαρδαλιάς: “Μετά από τρεις δεκαετίες αναμονής οι πολίτες της Αγίας Παρασκευής αποκτούν το δικό τους Δημοτικό Κολυμβητήριο”
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ν. Χαρδαλιάς: “Μετά από τρεις δεκαετίες αναμονής οι πολίτες της Αγίας Παρασκευής αποκτούν το δικό τους Δημοτικό Κολυμβητήριο”

12/05/2025
Συνάντηση του Γιάννη Μώραλη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε. Su Xudong
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Συνάντηση του Γιάννη Μώραλη με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε. Su Xudong

11/05/2025
Έναρξη εγγραφών για το Πρόγραμμα Καλοκαιρινής Δημιουργικής Απασχόλησης για παιδιά
ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Έναρξη εγγραφών για το Πρόγραμμα Καλοκαιρινής Δημιουργικής Απασχόλησης για παιδιά

11/05/2025

THE GAME CHANGER

Ανέστης Γερονικολάκης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ iPAPER ONLINE

Aρ.Φύλλου #013

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Μια μεγάλη απώλεια για τον ΟΛΘ
ΕΛΛΑΔΑ

Μια μεγάλη απώλεια για τον ΟΛΘ

by iPaper
15/05/2025
0

...

Read moreDetails

Ν. Χαρδαλιάς: «Η διπλή βράβευση της Περιφέρειας Αττικής στα Travel Marketing Awards αποδεικνύει ότι η στρατηγική εξωστρέφειας αποδίδει καρπούς»

Super League: Ξεκαθάρισε η υπόθεση “σωτηρία”

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
iPaper

Χρήσιμα

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Newsletter

Newsletter
*

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved - Powered by FOCUS ON GROUP

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved - Powered by FOCUS ON GROUP