Ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανακοίνωσε την πιλοτική εφαρμογή 24ωρης λειτουργίας για μετρό, τραμ και λεωφορεία ένα Σάββατο του Ιουλίου, καθώς και την ενεργοποίηση ψηφιακού χάρτη καταγραφής τροχαίων ατυχημάτων. Η πρωτοβουλία στοχεύει στην αξιολόγηση της λειτουργίας των ΜΜΜ σε συνθήκες αιχμής, με προοπτική μόνιμης εφαρμογής κάθε Σάββατο από το 2026. Τη συνέντευξη παραχώρησε στην εκπομπή «Direct» του Γιώργου Ευγενίδη στο protothema.gr.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στον νέο ψηφιακό χάρτη τροχαίων (accidents.maps.gov.gr), που επιτρέπει την καταγραφή και ανάλυση των τροχαίων ατυχημάτων κατά σημείο, τύπο και έτος, αρχικά στην Αττική. Στόχος είναι να δοθεί στους δήμους εργαλείο για στοχευμένες παρεμβάσεις σε σημεία υψηλής επικινδυνότητας.
Ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε και στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα εισάγει τη λογική της υποτροπής: μετά την πρώτη παράβαση, ο οδηγός θα ειδοποιείται μέσω Wallet, ενώ οι επόμενες κυρώσεις θα είναι αυστηρότερες. Τα πρόστιμα θα στέλνονται ψηφιακά μέσω gov.gr και θα πληρώνονται ηλεκτρονικά. Ένα νέο σύστημα που θα ενοποιεί τις κάμερες κυκλοφορίας θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβριο.
Αναφερόμενος στην αντίδραση του Θύμιου Λυμπερόπουλου (ΣΑΤΑ) στο μέτρο για τη νυχτερινή διασκέδαση και τα ταξί, μίλησε για προσωπική αντιπαλότητα, επισημαίνοντας πως αναζητά διάλογο με ανθρώπους που θέλουν λύσεις και όχι προβολή.
Τέλος, για τον σιδηρόδρομο, ανακοίνωσε πως η νέα εταιρεία θα ιδρυθεί μετά την ψήφιση του σχετικού νόμου, με στόχο την προσέλκυση νέων στελεχών από το εξωτερικό. Ο άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διαθέτει πλήρη τηλεδιοίκηση έως τον Αύγουστο του 2026.