Τη σταδιακή κατάργηση των τρόλεϊ και την καθιέρωση της 24ωρης λειτουργίας του Μετρό κάθε Σάββατο ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Το μέλλον των τρόλεϊ
Όπως εξήγησε, τα 100 πιο νέα τρόλεϊ θα συνεχίσουν να κινούνται για ένα διάστημα σε μεγάλες λεωφόρους με ευθείες, όπως η Συγγρού και η Κηφισίας, με δρομολόγια εντός του δικτύου καλωδίων. Ωστόσο, τόνισε ότι το κόστος λειτουργίας τους είναι δυσβάσταχτο:
«Το κόστος των τρόλεϊ συγκριτικά με τα ηλεκτρικά λεωφορεία είναι διπλάσιο ανά χιλιόμετρο. Μακροπρόθεσμα, η χώρα και ο ΟΑΣΑ θα έχει σημαντικό δημοσιονομικό όφελος».
Παράλληλα, διαβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρξουν απολύσεις: «Οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ θα απορροφηθούν στον ΟΣΥ».
Νυχτερινό Μετρό για την ασφάλεια των πολιτών
Από το Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου ξεκινά η 24ωρη λειτουργία του Μετρό και θα ισχύει κάθε Σάββατο. Παράλληλα, ορισμένες λεωφορειακές γραμμές και το Τραμ θα λειτουργούν σε 24ωρη βάση τους πιο πολυσύχναστους μήνες.
Ο κ. Κυρανάκης ευχαρίστησε τους εργαζόμενους που θα στηρίξουν τη νέα λειτουργία, σημειώνοντας ότι θα έχουν οικονομική επιβράβευση για τα νυχτερινά δρομολόγια:
«Βάζουν πλάτη για να γυρνάνε τα νέα παιδιά στα σπίτια τους με ασφάλεια».
ΟΣΕ: Νέες δικλίδες ασφάλειας
Αναφορικά με τον ΟΣΕ, ο αναπληρωτής υπουργός υπογράμμισε ότι πρώτο μέλημα είναι η ασφάλεια, ώστε «να μην ξαναζήσουμε τραγωδίες όπως των Τεμπών». Ήδη έχει εγκατασταθεί σύστημα ασφαλούς πέδησης στα τρένα, ενώ προγραμματίζεται η κατασκευή νέων διαβάσεων με μπάρες και η μετατροπή ισόπεδων σε ανισόπεδες.