του Δημήτρη Γιαννακόπουλου
Κορυφώνονται οι διεργασίες εν μέσω θέρους για την κατάργηση των τρόλεϊ και την παράλληλη επέκταση των ηλεκτρικών λεωφορείων.
Οι αντιδράσεις των εκπροσώπων των εργαζομένων στα τρόλεϊ εστιάζονται κυρίως στην ύπαρξη της εναέριας ηλεκτρικής υποδομής που χρονολογείται από τη δεκαετία του 1950. Θυμίζουν δε ότι η υποδομή κατασκευάστηκε επί των ημερών του Κωνσταντίνου Καραμανλή ως υπουργού μεταφορών και αργότερα ως πρωθυπουργού οπότε και ολοκληρώθηκε στο σύνολο του το έργο. Εκείνο που… λησμονούν είναι ότι ο Καραμανλής τα μεσάνυχτα της 16ης Νοέμβριου 1953 είχε αιφνιδίως ξηλώσει τις γραμμές του τραμ στα Χαυτεία πηγαίνοντας απέναντι στα συμφέροντα της εποχής , δηλαδή στη σύμβαση της βρετανικής εταιρείας Πάουερ που επί 3 δεκαετίες καθόριζε κατά το δοκούν την ηλεκτρική παροχή και τα μέσα μαζικής μεταφοράς της χώρας.