Για πρώτη φορά στην ιστορία του, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ) συμμετείχε με δικό του περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, προσελκύοντας χιλιάδες επισκέπτες κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης. Μάλιστα, η παρουσία του σχολιάστηκε έντονα στους κύκλους της έκθεσης, ως ενδεικτικό case study, καθώς η επισκεψιμότητα ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον συγκέντρωσε ο διαδραστικός “Τροχός του ΣΕΛΠΕ”, με περισσότερους από 5.500 συμμετέχοντες να λαμβάνουν μέρος, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός θετικού και ανοιχτού διαλόγου με το κοινό. Το παιχνίδι, χάρισε πάνω από 2.500 δώρα στους καταναλωτές, προσφορά των εταιριών – μελών του Συνδέσμου.
Η συμμετοχή του ΣΕΛΠΕ στη ΔΕΘ αποτύπωσε με σαφήνεια το στρατηγικό του ρόλο στο λιανεμπόριο αλλά και την κατεύθυνσή του: περισσότερη εξωστρέφεια και ενίσχυση του θεσμικού του ρόλου, με απώτερο στόχο τη θετική συμβολή στην ελληνική οικονομία.
Μέσα σε εννέα ημέρες, χιλιάδες επισκέπτες επισκέφτηκαν το περίπτερό του, συνομίλησαν με εκπροσώπους επιχειρήσεων, γνώρισαν τις πρωτοβουλίες του Συνδέσμου και – φυσικά – συμμετείχαν σε δράσεις που τους χάρισαν χαμόγελα και… δώρα.