Ο πρώην πια αναπληρωτής πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ Χρήστος Παπαδημητρίου, που ανακοίνωσε την παραίτησή του με επιστολή του προς τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κώστα Κυρανάκη, μιλώντας στην κάμερα του Alpha επικαλέστηκε «λόγους ευθιξίας και οικογενειακούς λόγους».
Σχολιάζοντας έπειτα τις αναφορές των Πανεπιστημίων της Γάνδης και της Πίζας, δήλωσε πως «αυτό που με ενόχλησε είναι ότι κατηγορήθηκα εγώ ότι παλινωδώ, όταν δύο κορυφαία πανεπιστήμια τα οποία επικαλέστηκε η ομάδα διερεύνησης και οι ειδικοί του ERA που έγραψαν το πόρισμα, ανακάλεσαν τη στήριξη τους σε εισαγωγικά στο πόρισμα την Παρασκευή και την Κυριακή. Άρα, παλινωδώ εγώ που είμαι υποχρεωμένος νομικά να σεβαστώ το αίτημα τους να φύγουν από το πόρισμα και δεν παλινωδούν αυτοί που έγραψαν το πόρισμα που είχε αυτές τις αναφορές».
Τέλος ρωτήθηκε για τον αν δέχθηκε απειλές, δίνοντας την απάντηση: «βρήκα την προηγούμενη εβδομάδα σε δύο συνεχόμενες ημέρες δύο σημειώματα πάνω στο αυτοκίνητό μου. Έκανα ότι μπορούσα για να εξασφαλίσω την αλήθεια».
Για να ολοκληρώσει την τοποθέτησή του λέγοντας: «Η πρότασή μου είναι μια διεπιστημονική επιτροπή με τους κορυφαίους καθηγητές των ελληνικών πανεπιστημίων και τη συμμετοχή της ειδικής σε εκρήξεις Σχολής Ευελπίδων, ώστε μέσα από διεπιστημονικό συνέδριο με τη συμμετοχή όλων των φορέων να καταστεί δυνατό να βγει ένα ή μη δυνατόν αμφισβητούμενο διεπιστημονικά συμπέρασμα».
Είχε προηγηθεί η επιστολή παραίτησής του προς τον αρμόδιο Υπουργό Κ. Κυρανάκη στην οποία και ανέφερε:
“Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Aπό τις 18/9/2023 προσπάθησα να υπηρετήσω το κοινό συμφέρον με υπευθυνότητα και επιστημονικότητα, σε μια δύσκολη συγκυρία. Ανέλαβα να δημιουργήσω έναν ανύπαρκτο σιδηροδρομικό φορέα διερεύνησης ατυχημάτων και πιστεύω μέσα σε 18 μήνες κατόρθωσα να δημιουργήσω για πρώτη φορά στην Ελλάδα έναν ικανό φορέα διερεύνησης ατυχημάτων, απαρνούμενος κάθε άλλη επαγγελματική ενασχόληση και αφιερωμένος νυχθημερόν και 365 μέρες τον χρόνο στο τιτάνιο έργο της δημιουργίας του ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Πιστεύω ότι ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ έχει εκπονήσει ένα άρτιο πόρισμα, πολύτιμο για το μέλλον των σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ελλάδα. Μόνη εξαίρεση αποτελεί το ζήτημα της πυρόσφαιρας, το οποίο κατά τη γνώμη σύσσωμου του Συμβουλίου, όπως εκφράστηκε στο Πρακτικό της 26/2/2025 χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Αυτό δήλωνα άλλωστε και από την ημέρα παρουσίασης του πορίσματος.
Με ενσυνείδηση και ευθύνη σας υποβάλλω την παραίτησή μου για προσωπικούς και οικογενειακούς λόγους”.