• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER
iPaper
NEWSLETTER
No Result
View All Result
iPaper
No Result
View All Result

Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023

28/02/2025
σε ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Παπαδημητρίου (ΕΟΔΑΣΑΑΜ): Ασφαλέστερος ο σιδηρόδρομος σήμερα από ό,τι ήταν το 2023
Share on FacebookShare on Twitter


«Αν είχε ολοκληρωθεί η σύμβαση 717, πιθανότατα δεν θα είχε γίνει το δυστύχημα», ανέφερε ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ), Χρήστος Παπαδημητρίου.

«Ήταν ένας από τους συμβάλλοντες παράγοντες η μη ολοκλήρωση της 717», όπως χαρακτηριστικά ανέφερε μιλώντας στον ΣΚΑΙ, ενώ απαντώντας για την ασφάλεια των τρένων σήμερα, δήλωσε:

«Ο σιδηρόδρομος γενικά παγκοσμίως είναι το ασφαλέστερο από τα μέσα μεταφοράς, ξεκινάμε από αυτό. Δεύτερον, ο σιδηρόδρομος σήμερα είναι ασφαλέστερος από ό,τι ήταν το 2023, που όπως αποδεικνύεται δεν ήταν ασφαλής. Τρίτον, ο σιδηρόδρομος ακόμη και σήμερα πρέπει να βελτιωθεί, για αυτό βγάλαμε 17 συστάσεις, η πλειοψηφία εκ των οποίων απευθύνεται σε ελληνικούς παράγοντες. Αν εφαρμοστούν οι συστάσεις, ο σιδηρόδρομος θα είναι ασφαλής. Δεν είναι στο επιθυμητό ακόμα επίπεδο ασφάλειας».

«Υποστελεχωμένη η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή»
Ερωτηθείς για το αν πριν 2 χρόνια έπρεπε να λειτουργούν τα τρένα, ο κ. Παπαδημητρίου απάντησε ότι «τότε θα έπρεπε να διορθωθούν επειγόντως κάποια πράγματα, καθώς τα τρένα όπως λειτουργούσαν, ήταν λάθος ότι λειτουργούσαν, εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται ότι ήταν επικίνδυνα».

«Η αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή, περιγράφεται στο πόρισμα πόσο υποστελεχωμένη είναι, είχε 3 άτομα στον τομέα της ασφάλειας να κάνουν όλη αυτήν τη δουλειά. Πιστοποιητικά ασφαλείας δεν έδινε μόνο η ΡΑΣ, έδινε και ο ίδιος ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων, με στοιχεία που δίναμε εμείς, αλλά και με ανοιχτά σημεία και πενταετές πιστοποιητικό.

Δεν μπορείς να δίνεις σε κάποιον τέτοιο πιστοποιητικό και να του λες ότι πρέπει να φτιάξει αυτά χωρίς σαφές χρονικό περιθώριο. Είναι δηλαδή πολυεπίπεδες οι αβελτηρίες του συστήματος που άφησαν αυτό το φρικτό δυστύχημα να συμβεί, ακόμη και σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι:

«Εμείς κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε σαν Οργανισμός, χωρίς να έχουμε 15 πραγματογνώμονες, δεν είχαμε 25 άτομα προσωπικό. Ήταν 3 διερευνητές, δυο εξειδικευμένοι δηλαδή κι ένας ανειδίκευτος, και δυο στελέχη του ΕΡΑ, όπου οι άνθρωποι δούλεψαν νυχθημερόν για έναν χρόνο να βγάλουν την ακτινογραφία του ελληνικού σιδηροδρόμου, για να μπορέσουμε να δώσουμε μια εξήγηση που την οφείλουμε σε όλους και να βελτιώσουμε το σύστημα. Αυτή είναι η δουλειά μας, να μη σκοτωθεί ούτε ένας άνθρωπος στους σιδηροδρόμους».

Ως προς το άγνωστο υλικό που αναφέρεται στο πόρισμα, ο πρόεδρος του ΕΟΔΑΣΑΑΜ τόνισε πως υπήρξε ανάφλεξη, άρα είναι δύσκολο να διαπιστωθεί ποια ήταν αυτή η ουσία. «Και η αλλοίωση εκεί στον χώρο και η καθυστέρηση των δειγμάτων να περισυλλεγούν συνέβαλαν στο να μην έχουμε εικόνα», είπε.



Tags: ΕΟΔΑΣΑΑΜΤΕΜΠΗΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
  Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
  Ακολούθησε μας στο Instagram

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γεωργιάδη σε συνδικαλιστές του ΚΑΤ: Έχετε 90 γιατρούς παραπάνω – Δείτε βίντεο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γεωργιάδη σε συνδικαλιστές του ΚΑΤ: Έχετε 90 γιατρούς παραπάνω – Δείτε βίντεο

21/06/2025
Προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου ΥΠΕΞ για τη Θράκη και την Κύπρο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Προκλητικές δηλώσεις του Τούρκου ΥΠΕΞ για τη Θράκη και την Κύπρο

21/06/2025
Λαζαρίδης κατά Κωνσταντοπούλου: Η Ελλάδα έγινε γνωστή διεθνώς για τις προσπάθειές της να μην ολοκληρωθεί η δίκη του βιαστή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Λαζαρίδης κατά Κωνσταντοπούλου: Η Ελλάδα έγινε γνωστή διεθνώς για τις προσπάθειές της να μην ολοκληρωθεί η δίκη του βιαστή

21/06/2025
Χαρδαλιάς: Η προστασία των πολιτών και των φυσικών πόρων της Αττικής, αποτελεί για εμάς αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χαρδαλιάς: Στρατηγικός στόχος μας η ουσιαστική αναβάθμιση της ζωής των πολιτών με έργα ουσίας

21/06/2025
Κικίλιας: Η Κως φυλάει Θερμοπύλες – Ξεκινάμε το έργο της νέας Πύλης Σένγκεν
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κικίλιας: Η Κως φυλάει Θερμοπύλες – Ξεκινάμε το έργο της νέας Πύλης Σένγκεν

21/06/2025
Κοντογεώργης: Υποχρέωση να δουλέψουμε και να παραδώσουμε ασφαλείς σιδηρόδρομους
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κοντογεώργης: Συνεχίζεται η δουλειά μας στην περιφέρεια – Σάμος και Λευκάδα οι επόμενοι σταθμοί

21/06/2025
Γιάννης Καντέλης: 24 & 25 Ιουνίου η Σύνοδος του ΝΑΤΟ: Η ώρα της Χάγης, ο Τραμπ και η παράμετρος… Αιγαίο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Γιάννης Καντέλης: 24 & 25 Ιουνίου η Σύνοδος του ΝΑΤΟ: Η ώρα της Χάγης, ο Τραμπ και η παράμετρος… Αιγαίο

21/06/2025
Σκελετοί και Παραιτήσεις
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σκελετοί και Παραιτήσεις

21/06/2025
"Τα τελευταία έξι χρόνια η Ελλάδα γράφει ένα νέο κεφάλαιο" (vid)
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Επικοινωνία Κ. Μητσοτάκη – Φ. Μερτς: Στο επίκεντρο οι εξελίξεις στη Μ. Ανατολή

20/06/2025

THE GAME CHANGER

Ανέστης Γερονικολάκης

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ iPAPER ONLINE

Aρ.Φύλλου #018

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ

Καμπανάκι ΕΣΕΕ για TEMU – SHEIN: Ο Κινέζος … ρουφάει τον μικρομεσαίο
ΕΛΛΑΔΑ

Καμπανάκι ΕΣΕΕ για TEMU – SHEIN: Ο Κινέζος … ρουφάει τον μικρομεσαίο

by iPaper
22/06/2025
0

...

Read moreDetails

Καιρός: Γενικά αίθριος με τοπικές νεφώσεις – Ανεβαίνει η θερμοκρασία από αύριο

Το Ισραήλ κατέστρεψε τρία ιρανικά μαχητικά αεροσκάφη στο κεντρικό Ιράν

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ


Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων
iPaper

Χρήσιμα

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Πολιτική Cookies
  • Δήλωση συμμόρφωσης με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 L63
  • Επικοινωνία

Follow Us

Newsletter

Newsletter
*

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • OFF THE RECORD
  • THE GAME CHANGER

Copyright © iPaper 2025 - All Rights Reserved